Hvor længe kunne en "evig" ild sidste?

mmur 09/15/2017. 15 answers, 13.257 views
reality-check chemistry fire

Hvor lang tid kunne en "evig" ild vare?

På et tidspunkt er der en brand, der er meget åndelig vigtig for nogle mennesker - så vigtigt, at de bygger en by omkring sig og begynder at udvikle et imperium med en af ​​deres hovedmotiver at være brændstof til ilden. De tror, ​​at hvis det brænder stærkt, vil de opnå succes, hvis det falder, vil de stå over for vanskeligheder, og at hvis ilden nogensinde går ud, vil verdens ende snart følge.

Forudsat at ilden er i en grop omkring halvdelen af ​​en olympisk swimmingpools størrelse. Der er beskyttelse mod elementerne, bortskaffelse af aske, og udvidelse af pit er alle let gennemførlige. Brændstof til rådighed er træ og kul (gødning er blasfemisk). Er det muligt for denne "evige ild" at blive brændt i årtier eller århundreder? Hvis det kan, hvor brændstofbehovene bliver overordentligt urimelige (dvs. deforesting det gennemsnitlige kontinent) på hvilket tidspunkt? Er der andre åbenlyse problemer med eksistensen af ​​denne brand?

5 Comments
38 Baldrickk 07/27/2017
Luk dine øjne. Giv mig din hånd.
6 Grimm The Opiner 07/27/2017
Brændstof krav Hvor meget brændstof brænder denne ildsted i forhold til en landsby? Det samme? Mindre, muligvis. I antikken havde zoroastriere en evig "original" flamme. Nå, de havde flere faktisk. Og når du har dogmer, der siger, at " this er (nu) den oprindelige evige flamme", bliver virkeligheden lettere at klare. :-)
18 mouviciel 07/27/2017
@mmur - Mener du som i zoroastriske ildtempler ? Den i Yazd, Iran har brændt siden 470 AD.
2 RedSonja 07/28/2017
De menneskeskabte evige brande er ikke. Hvis det går ud (en neophyte banker den over, faldt ledsageren i søvn eller en pludselig vind blæser den ud) de tænder bare den igen.
8 ГляОпаОпа 07/28/2017
evigt, dette er indlysende

15 Answers


adaliabooks 07/29/2017.

Arten af ​​dit spørgsmål gør det lyde som om ilden allerede var der, at disse mennesker fandt det snarere end tændt det. I så fald vil Will's svar være perfekt (og du kan nemt se hvorfor et primitivt folk kunne blive meget imponeret over noget sådan og betragte det åndeligt vigtigt).

Men som en, der arbejder med træ brændte brande med jævne mellemrum (specielt en brændeovnsovn) tænkte jeg, at jeg ville give en alternativ vinkel.
Hvad du vil have her er effektivitet, for at minimere brændstofforbruget, mens du holder din flamme brændende. Du bliver ikke meget mere effektiv end pizzaovne, når du taler om brændende træ.

Vores ovn er ca. 1m i diameter og formentlig 30-40cm høj i midten og for at holde en ildforbrænding, der opretholder en temperatur på 500-600 ° C, kræves der kun 1 mellemstore log (ovn tørret hårdttræ) hver halve time. Selvfølgelig ser du på en meget større ild end dette, en halv olympisk swimmingpool er 25 meter lang, så lad os sige en 25m diameter kuppel med ca. 6m højdepunkt (jeg tror ikke at skalere højden op 1: 1 er ideel). Og en varmere ild brænder hurtigere. Du søger også formodentlig mere skuespil end varme, hvilket betyder, at du opretholder en større flamme, så du normalt ville have i en pizzaovn.
Alligevel tror jeg at du kunne sige 75 logs hver halve time, hvilket ville være omkring 56 kg (forudsat et 750 g gennemsnit for en log), så 112 kg en time. Som kommer til 981 tons om året.

EDIT: Tak til Joe i kommentarerne for at påpege en fejl i mine beregninger her. Jeg har redone dem fra bunden. Slutresultatet er faktisk meget mindre plads påkrævet, da jeg virkelig gjorde et rod af disse første gang runde.
Væksthastigheder og størrelser for træer er lidt vanskelige, men den levende eg (fra USA) kunne tilsyneladende nå en højde på 18m og en bredde på 24m i gennemsnit i 75 år. Hvis du går ud fra, at kun 10% af den 10368³m er faktisk træ, så får du 767 kg træ [tæthed 0,74 (103 kg / m3)], hvilket betyder at du vil have brug for 1279 egetræer om året for at holde ilden brændende.
Det viser sig at en enkelt eg vil sandsynligvis give i alt 7860 kg træ, ca. 10 gange, hvad mine oprindelige beregninger (korrigeret for fejl) ville give. Det betyder at du vil have brug for 124 egetræer om året for at holde din ild brændende. Voksende dette mange træer ville tage omkring 18 hektar. Selvfølgelig tager disse træer 75 år at nå modenhed, så du skal have 1.350 hektar træer i forskellige vækststilstande, som du erstatter, mens du går.
Post Edit: Det er stadig sandsynligvis på højsiden, da Joe nævnte bevidst landbrug og ledelse sandsynligvis kan reducere det krævede rum drastisk, men 1.350 acres er virkelig ikke meget.

Ask og røg ville ikke være så stort et problem som mange mennesker har foreslået, en pizzaovn producerer meget lidt af enten på grund af en kombination af ovnen tørret brændstof (mere om det i et øjeblik) og varmen. Jeg vil skønne ud fra erfaringen, at fra 72 kg brændt træ du ender med ca. 3 - 4 kg aske. Dette kan forbedres yderligere på grund af den varmere natur af din evige flamme, men selv ved denne hastighed rydder du ud 54,5 tons aske om året (140 kg om dagen). Det er meget, men jeg tror ikke, det er uhåndterligt, især da det faktisk kan bruges til en række ting.

Jeg ville forestille mig snarere end en enkelt stor ild, du fortsætter med at brænde, at i stedet ville din ild flytte rundt om kuplen som et ur. Hvis du deler omkredsen med 24 timer, får du 3m skiver. Hver time fylder du en af ​​disse skiver med træ (eller halvdelen af ​​hver halve time), så flammen konstant bevæger sig omkring strukturen, det gør det muligt for de andre sider at blive rengjort (stadig med en vis vanskelighed, da kuppelen vil beholde sin varme og stadig være very varmt) med lange børster og rakes osv.
Det betyder også, at der kan være flere skorstene og indgange til at lægge træet, som også kan rengøres efter behov.

Du ville bruge varmen fra ilden til effektivt at tørre dit træ, der er en række måder du kan gøre dette på, hvilket øger effektiviteten af ​​det til brænding og reducerer røg.

Den anden fordel ved denne metode er, at du ender med en udførlig hellig kuppelstruktur, som dine tilbedere kan beundre (som også beskytter den evige flamme fra elementerne), det kunne også bruges som et massivt bageri, hvis det ikke blev betragtet for sacrilegious.

Alt i alt synes jeg ikke, at det lader til at være vanskeligt en logistisk feat og burde være godt inden for rammerne af plausibilitet.

5 comments
7 Morgen 07/27/2017
Spred rygten om, at brød, der er bagt af den hellige ild, bringer usædvanlig kraft, og bagning bliver hellig snarere end helligdommelig.
5 Morgen 07/27/2017
Måske, men ikke hidtil uset, var ofringen håndteret i de gamle israelske templer lignet en hellig BBQ - "brændte" tilbud var normalt bare "kogte". Præsterne fik en del, men det gjorde også smørerne.
6 adaliabooks 07/27/2017
@Morgen Så virkelig er det hele bare et dække op for en middelalderlig stil fælles bageri og grill. Dyrkerne bringer træ og "ofre" (mad), som bliver kogt til dem. Faktisk kan man sige, at dette er flammens oprindelse, og helligheden kom bagefter.
4 feelinferrety 07/27/2017
Der kunne også være et fællesbad i nærheden for at kompensere for noget af varmen, med en form for kanalisering / opvarmning af opvarmet luft ind i strukturens bund (jacuzzi bobler valgfri). Et dampbad (sauna) også. Dybest set kan ethvert aspekt af livet (bygninger fra mursten, opvarmede fødevarer, selvrensning ...) betragtes som åndelig i naturen.
6 T. Sar 07/28/2017
taking notes for the next D&D Campaign Fire-tilbedelse pizzaiolos kæmper helten for besiddelse af en magisk, udødelighedskritisk opskrift på katastroferne i Doomens Ovn. Hm. Jeg vil sige det er for osteagtig, men det ville faktisk gøre pizza bedre.

Will 07/26/2017.

Yes.

Wikipedia har en god artikel om evige flammer, som er fodret med underjordiske naturgasaflejringer. Disse indskud kan være enorme, som vi nu ved, fordi vi suger ud gasen og bruger den til vores varmtvandsberedere. De kan føle en flamme lang tid. Den linkede artikel noterer sig flere, der er kendt for at have brændt i tusindvis af år.

Jeg foreslår, at du modellerer din evige flamme på Darvaza-gaskrateret . Indtast billedbeskrivelse her Det er et sammenbrudt naturgasindskud, at sovjeterne slukkede, fordi de troede, at det ville være så sejt, og de havde ret. Det har brændt i 70 år.

fra http://news.nationalgeographic.com/news/energy/2014/07/140716-door-to-hell-darvaza-crater-george-kourounis-expedition/#/81745.jpg Indtast billedbeskrivelse her

Den er stor.

5 comments
9 Paul TIKI 07/26/2017
hvor mange gange kan jeg opvote? Kun én gang. øv bøv. dette er utroligt coolt Det minder mig også om historier om kulsømmer, der brænder i årtier i bjergene. Jeg ville ikke kaste for meget ting derinde, da noget som dette ville gøre fjernelse af aske meget vanskeligt
45 Caleb Brinkman 07/26/2017
"fordi de troede det ville være så sejt og de havde ret" +1
13 That1Guy 07/26/2017
Det har brændt siden 1971 - så 46 år.
11 MSalters 07/26/2017
@ That1Guy: Andre har brændt i flere årtusinder. Burning Mountain, Australien har været i brand for 6. Et par skæve århundreder er intet.
20 Octopus 07/27/2017
Det er et halvt godt svar, fordi det refererer til Darvaza-gaskrateret, men fakta er uhyggelige. Det har ikke brændt i 70 år. "Fordi de troede, at det ville være så sejt", er det not grunden til, at det brænder. Mennesker er sandsynligvis opvokset, fordi de lærte noget, de ikke vidste, ikke fordi det er et kvalitetssvar.

Andrew Neely 07/27/2017.

Ja. De plante en skov af træer (en vedvarende ressource), der kun skal bruges til den hellige flamme. Trofaste kan også komme og smide tilbud (træ, kul, hø osv.) I ilden. De kunne også skære bønner ind i de logs, der vil blive lagt i ilden.

3 comments
8 BrettFromLA 07/26/2017
Godt præg om at dyrke skoven og smide offer i den hellige ild!
20 Harris Weinstein 07/27/2017
Det ville faktisk være en interessant tradition, for at de kunne give trægaver til hinanden, som de ved, vil blive tilbudt til flammen.
Shawn V. Wilson 07/31/2017
Ifølge artiklen en.wikipedia.org/wiki/Eleventh_Night, bruger nogle steder pilgryder til bålene, og efterfølgende år er pilene vokset godt nok til at bruge igen.

Rolen Koh 07/27/2017.

Hvis vi går efter nogle virkelige eksempler, er to fremtrædende eksempler:

  1. I Yanartaş har Tyrkiet brændt i over 2500 år.
  2. Burning Mountain ilden i Australien har brændt i over 6000 år.

Men hvis du specifikt søger flamme ild så er det Darvaza gas krater brand brændende siden 1971 eller omkring 46 år. Så du fik tanken på, at hvis der er en brændstofkilde som kul eller naturgas under jorden, kan ilden brænde i tusinder af år eller måske være endnu mere.


pjc50 07/27/2017.

"Half Olympic pool" er en huge brand. Hovedproblemet med dette er, at det er meget svært for mennesker at nærme sig tankning. Du har ikke angivet teknologiniveauet, så det kan medføre et problem.

Radieret varme bliver høj. Du bliver nødt til at holde et stort område omkring ilden, dusinvis af meter. Røgpluden repræsenterer også et problem. Det er ikke kun en sundhedsfare, hvis den er blæst ind i byen, de hot cinders vil blive transporteret hundredvis af meter og potentielt antænde ting. Din by omkring det skal være sten med meget lille træbyggeri.

Beskyttelse mod elementer er not et problem; en ild, som størrelsen vil brænde gennem regn- eller snedage, forudsat at vand ikke svømmer i bunden. Af det og andre grunde som aske bortskaffelse og synlighed vil du måske beholde ilden forhøjet i stedet for i en grop på en massiv stenbrænder.

Hvis du bruger ilden til fælles opvarmning og madlavning, ville du omdirigere det indenlandske brændstofforbrug til det, og dets brændstofbehov kan være håndterbart. Ellers pålægger tankingen igen logistiske krav på dig - ikke kun skæring af træer eller gravning af kul, men fragt af samme. Bemærk at en af ​​de første anvendelser af jernskinner til jernbaner var at hjælpe med at sende indgang til jernovne!

Selvfølgelig, hvis din by bliver belejret, vil ilden blive alvorligt mindsket efter et par dage ...

Du er måske fristet til at håndtere askeproblemet ved at dumpe det i floden, men det dræber floden. Ellers vil du ende med Fly Ash Mountain nær byen.

4 comments
2 ACarter 07/27/2017
+1 bedste svar endnu. Det virkelige problem bliver, hvordan du kommer fjernt tæt på det, og virkningerne af en stor ild
2 mmur 07/27/2017
Ja, det ser ud til, at hvis folk bliver nødt til at nærme sig ilden (enten for at brænde det, samle aske eller udføre nogle ritualer), må det måske være mindre. Hvad angår bortskaffelse af aske og undgå trækonstruktion, kan byen blive bygget ud af flyveassten eller noget af den slags?
8 pjc50 07/27/2017
Level River St 07/29/2017
Træaske er rig på kalium (som træet tog fra jorden mens det levede) og kunne bruges som gødning. Det er også meget alkalisk, hvilket ville være et problem for syreholdige planter. Men vi forsæt med at anvende kalk til jord for alkalisk-elskende planter. Hvor der er brug for kalk, vil asken være bedre end kalk, fordi kalk kun øger alkaliteten uden at tilføje kalium til jorden.

Alexander 07/26/2017.

Selv for et lille land ville det slet ikke være et problem.

Den olympiske pool har et areal på 1250 kvm. Forudsat at en gennemsnitlig ild har et areal på 0,5 kvm, ville denne ild svare til 2500 ildsteder - betydningsfuld for en landsby, men ubetydelig for en by. Husk at fodring af denne ild prioriteres over enhver anden ild. Medmindre din indstilling er i skovløst område, og der ikke er nogen kulaflejringer rundt, er du næsten garanteret en tilstrækkelig forsyning af brændstof.

Hvad der kan stoppe denne brand er en naturkatastrofe (orkan, oversvømmelse osv.) Eller afbrydelse i tjeneste på grund af krig eller større uro.

3 comments
7 Scott 07/27/2017
Jeg tror ikke, at brændstofforbruget pr. Minut er proportional med ildets overfladeareal. En større ild er varmere og større, og brænder dermed brændstoffet hurtigere. Også en ild er sandsynligvis mere tilbøjelig til at have et areal på 40 cm ved 40 cm og vil kun tændes for, siger 6 timer om dagen. Det betyder, at puljen svarer til 31k hede, eller en by med en befolkning på 124k, med 4 personer og 1 ildsted pr. Husstand. Det svarer til Paris omkring 1250 AD
4 WernerCD 07/27/2017
Så ... det brænder hurtigere ... Kast et par førstefødte og jomfruer i nu og da. Holder flammerne rene og vi ved alle, at de brænder langsomt.
1 Alexander 07/27/2017
@Scott, brændingshastigheden afhænger af, hvor meget brændstof vi tilføjer. Hvis vi ønsker et stort bål, så vil beregningen være anderledes. Også 40x40 cm ligner en mindre komfur. Hver traditionel brændeovn, som jeg så, var større i mindst en dimension. Opvarmning pejse er definitivt større.

Rodrigo A. Pérez 07/26/2017.

Som @Will, tænkte jeg også på Darvaza, så snart jeg læste dit spørgsmål ...

Men der er flere finesser at tænke på, primært på grund af den foreslåede pitstørrelse. Ideen om at holde en nærliggende skov er virkelig sød, men:

  1. Du hævder, at eliminering af aske er let. Jeg tror, ​​du kan have lidt af et problem, der når ud til kernens centrum.

  2. Så skal du regne ud, hvordan du skal bortskaffe asken. Fødevarer til skoven? Ok, men du har et meget alkalisk stof (læs ætsende, når det er blandet med vand), for ikke at nævne at skulle afkøle så meget materiale på en konstant basis.

  3. Bare den rene mængde brændstof er flabbergasting. Tænk på, hvor hurtigt en skovbrande bruger en hektar og hektar om en uge. Sikker på, din brand er styret, men du vil måske gøre nogle tal for at holde konceptet rigtigt.

Disse tre punkter bringer dig tilbage til at bruge et naturgasindskud og til en ide som Darvaza. Dit hovedproblem er så usikkerheden om størrelsen af ​​indlånet, selv om det vil vare i lang, lang tid. Bare sidste år offentliggjorde den amerikanske geologiske undersøgelse det største depositum af gas og olie, der nogensinde blev fundet. Det rummer 16 billioner kubikmeter gas. Du gør matematikken ... Tro på, at vi vil brænde al den gas, og at der er tusindvis af andre forekomster udnyttet, så virkningen af ​​en stor ild på atmosfæren vil sandsynligvis ikke være mærkbar.

En ting mere ... bare så du kan hævde, at du gjorde din forskning grundigt, kig efter Centralia Mine Fire i Wikipedia;)

5 comments
3 IllusiveBrian 07/27/2017
De kan være i stand til at håndtere asken ved at "flytte" ilden rundt om grubet via omhyggelig brændstofplacering og fjerne aske fra områder, der ikke er i brand eller at have ilden oven på gitter, der falder ind i en stor undergrundsflod ( selv om det selv kan blive tilstoppet).
1 Denis de Bernardy 07/27/2017
FYI det er ikke den største nogensinde fundet. Kun den største i de seneste år. 16 billioner kubikfot registrerer ikke engang omtale på wikipedias største opdagede felter: en.wikipedia.org/wiki/List_of_natural_gas_fields
mmur 07/27/2017
En naturgasbrand har meget at gøre for det, især hvordan det virker overnaturligt for dem der ikke forstod det. Men jeg er også knyttet til ideen om, at folk skal brænde ilden (hvis ikke at holde det ud, i det mindste for at gøre det brændere lysere / varmere) - dette ville i teorien fremme udvidelser og infrastrukturkonstruktion.
1 mmur 07/27/2017
Hvad angår askefjernelse, forestiller jeg, at brændstoffildelen af ​​ilden er på en svagt forhøjet rist, så aske kan falde ned og blive fejet til siden ved meget lange brandsikker padle. Den opsamlede aske kan så laves til mursten / cement.
Mr.Mindor 07/27/2017
@mmur problemet med den hævede rist er, at det vil begrænse, hvor længe ilden kan brænde før strukturen, der huser den, skal undergå større vedligeholdelse ... Risten skal langsomt svækkes / nedbrydes af varmen og ville med jævne mellemrum skulle erstattes. Som kan rejse spørgsmål om brandens "evighed". Selvfølgelig så længe det forstås, er det den flamme, der er evig, ikke strukturen, og at flammens hjem er blevet opdateret fra tid til anden, så måske ikke noget problem.

Ash 07/27/2017.

Som folk har påpeget, er brændstof ikke et stort problem, hvis du endda har et modikum af religiøs iver og fornuft i forblandingen. Derfor er flammen nok til at være det egentlige problem tidligt, medmindre flammen ligger i en del af verden, der ikke oplever pludselige alvorlige vejrforhold, der overrasker moderne meteorologer endsige bønder fra en tidligere alder. Træaske er alligevel god gødning, så du har et positivt biprodukt, og i virkeligheden vil du ikke have flammen større end det skal være af forskellige logistiske årsager, hvis de skifter til brændende kul, så affaldshåndtering bliver mere et problem også.

Forudsat at du har sagt, at husly fra elementerne er let, at bønderne går overbord, og det modstår freakhændelser, så kan det beslægtede emne på lang sigt være det faktum, at Flammen er et religiøst ikon og er forbundet med formue og prestige af dens bystat. Jeg erindres om, at det kinesiske fiskeriministeri fanger tal; Forskere troede i en årrække, at verdensfiskeriet var i tilbagegang, men de officielle tal fra Kina blev holdt op år efter år, så de afviste resultaterne af deres studier i andre fiskerier som afvigende, viste det sig, at ministeriet havde en politik med rapportering et øget træk, uanset de faktiske tal, der faktisk var i tilbagegang. Nu, hvis Flammens Kult skulle beslutte af hensyn til national stolthed, sikkerhed og velstand, at "flammen skal øge!" Og ses af folket for at øge jævnligt, så bliver du nødt til at begynd at bekymre dig, fordi denne holdning fører til vanvid. Du får en appetit til at øge store stigninger på en mere og mere regelmæssig basis, indtil din by slår ned bygninger for at gøre plads til flammen og udstødning af husreserverne til det punkt, hvor brændstofimporten bliver hele udenrigshandelen, og de rækker treasury at fodre deres brændende gud. Alt det tager er en eneste tabt campingvogn, og flammen vil falle og folket vil forvente, at dommen skal følge, hvilket det vil, hvis de tror på det.

2 comments
Mad Physicist 07/27/2017
Opvoted for brugernavn. Hvordan fjerner vi dig? :)
Ash 07/27/2017
@MadPhysicist Generelt med en skovl efter faktum, men i dette tilfælde med en skovl under det faktum at arbejde rundt om kanterne i trin skal arbejde. ;)

Dan S 07/27/2017.

Formentlig har en ceremoniel ild brændt i Varanasi (Indien) i 5000 år, og jeg tror, ​​at de kun bruger træ til brænding af ilden. Det antyder, at din ide ikke er langt hentet, hvis folk lægger stor vægt på det.


Klaws 07/28/2017.

Forbrænding

Forbrænding som i "Forbrænding er en affaldsbehandlingsproces, der indebærer forbrænding af organiske stoffer indeholdt i affaldsmaterialer." Se https://en.wikipedia.org/wiki/Incineration

Helt seriøst. De sælger affaldsbehandling til de omkringliggende bystater. Så længe "flammen brænder stærkt", er deres økonomi vellykket.

Det eneste affald, de ikke behandler, er gødning. Dung er ikke kun blasfemisk, det er også ildelugtende.

Bemærk, at visse religiøse overbevisninger oprindeligt er opstået fra økonomiske grunde i virkeligheden. Nogle gange har det været lettere at håndhæve visse "handels- / økonomireguleringer" ved at skjule dem som religiøse love.

Branden kan sandsynligvis vare indtil loven om beskyttelse af miljøet håndhæves (muligvis ved diplomati / krig / vold fra andre bystater). De kan opretholde det på trods af at der anvendes filtre, katalysatorer - eller ved at producere elektrisk eller mekanisk energi, som er så værdifuld for den globale økonomi, at forureningen accepteres.

1 comments
1 KalleMP 07/30/2017
Dung er ikke spild i det mindste, det er gødning, sandsynligvis årsagen til, at det ikke må brændes i første omgang.

feelinferrety 07/28/2017.

Ville bare komme ind i nogle uddrag, da alle andres ideer har været så inspirerende. Det har været veletableret af andre svarere, at konceptet ikke kun er muligt, men faktisk eksisterer IRL. Baseret på andre svar / kommentarer har jeg også opbygget nogle aspekter af det daglige liv i mit headcanon. Jeg har allerede nævnt det meste i kommentarer, men havde nok til at sige, at jeg regnede med, at jeg bare skulle skrive en fuld indlæg og måske komme tilbage for at tilføje flere senere.

Hvis du gik med en kuppelstruktur, kunne ilden bruges til at give en konstant strøm af renset vand ved at bruge en omvendt kuppel (tænk: en kæmpe wok) oven på flammerne for at holde vand, der dampede til toppen af ​​kuplen og sprang ned loftet i kanaler rundt om den ydre kant af strukturen.

Den brændende aske og kul kan også bruges i "jordovne" - grave en pit, dump de stadig brændende rester i bunden, en stor krukke ovenpå (formel mursten struktur valgfri - kunne bare sænke potten i, så top off med et isolerende materiale), og kom tilbage til en dejlig gryderet flere timer senere, genindvende dem i mursten som en anden foreslået. Du kan også smide hele dyrekroppe derinde eller individuelle måltider indpakket i bambus eller bananblad.

Noget andet nævnt bambus ville ikke nødvendigvis være det bedste brændstof, men det ville være nødvendigt for samfundet at holde en lund som en reservekilde (hvis skoven skulle bøje sig for ild, lavine, sygdom, svamp osv.), Da det er ret hårdt og den kan bruges til bygning, og bladene til stråning, madlavning og iført.

Der kunne også være et fællesbad i nærheden for at kompensere for noget af varmen, med en form for kanalisering / opvarmning af opvarmet luft ind i strukturens bund (jacuzzi bobler valgfri). Et dampbad (sauna) også. Dybest set kan ethvert aspekt af livet (bygninger fra mursten, opvarmede fødevarer, selvrensning ...) betragtes som åndelig i naturen.

Strukturen, der indeholder ilden, kunne også fjernes, have et indtrækeligt loft eller indeholde "ovenlys" til pyroteknologi på hellige dage. Gennem eksperimentering vil dine folk opdage visse farver og effekter (gnister, farvet røg, popping og squealing osv.), Der kunne opnås med visse mineraler og essenser. Med skylight-ideen kunne disse være placeret rundt om dækslet og på begivenhedsdage kunne voksede tove bruges til at skabe tendrils, der nåede mod dem, og med yderligere styrede brændstofkilder kunne præster skabe en helt fantastisk koreografi.


Adrian Zhang 07/28/2017.

I meget lang tid Der er mange kæmpestrømme, der har brændt i mange årtier. "Burning Mountain" i Australien har fået en kulløsbrænding i 6.000 år. Med menneskelig indgriben (dvs. at flytte brændstof op til ilden, fjernelse af aske ofte, konstant ventilation osv.) Er et bestemt samfund bevæbnet med et stort forsyning med noget langsom brænding bestemt til at holde ilden oplyst i meget lang tid.

Selvfølgelig er der åbenlyse problemer; hyppige arbejdstagere på ilden, hvis de ikke beskyttes ordentligt, vil næsten helt sikkert udvikle en form for lungesygdom ved konstant åndedræt med askeflammer, ligesom ilden er en konstant trussel og forureningskilde. Optimalt ville bygningen være lavet af meget brandsikre materialer (såsom ildfast mursten eller Kaowool), så ilden ikke behøvede slukning, hvis den gik ude af kontrol.

Et andet problem. Er dette et stort bål, eller et smuldrende pit? Begge kvalificerer sig som ild, men en er meget mere imponerende end den anden. Optimalt bør brændstoffet skæres op for at maksimere overfladearealet og dermed en mere brændende brand. Ja, det var meningen.

En anden ide (redundans!) Ville være at bruge gas (propan, LNG osv.), Der gør en stor ol ild, der strækker sig meget højere. I det væsentlige en stor blowtorch med forfærdelige stokiometri. Dette er meget dyrere, da gasboring er imod mange. Men hvis dette virkelig er en hellig ild, så sjov.


jmoreno 07/30/2017.

Da der er virkelige liv evige brande, vil jeg foreslå at tage det og KOMBINERE det med en religion. Har en Flamme i nærheden af ​​det, der fortrinsvis omgiver det), hvor det er en religiøs forpligtelse til at starte en brand fra kilden og derefter holde den i gang så længe som muligt. Disse mindre brande behøver ikke at være store, de kan bare ikke gå ud. Måske er det skammeligt eller et tegn på illuck. Gør det et krav om, at ilden skal være nyttig, og lad det dør ud, uanset hvilket stykke ejendom det var på. Masser af muligheder.


Charles Jacks 07/31/2017.

En evig flamme kan opretholdes så længe floderne strømmer, græsset vokser og solskiltene. Hvilket, hvis du er en første nation, er, indtil den hvide mand finder guld eller noget andet, de vil have i jorden under ilden. Hver historie har brug for konflikt. Åbenbart.


Vishnu 08/01/2017.

Brand kræver energi, vores mest rigelige kilde er stjerner. De varer 5 milliarder år eller deromkring og bruger nuklear fusion.

En "by" bygget op omkring en stjerne hedder en Dyson Sphere ( https://en.wikipedia.org/wiki/Dyson_sphere , også Dyson Nets og lignende) eller en Ringworld ( https://en.wikipedia.org/wiki/ Ringworld ).


HighResolutionMusic.com - Download Hi-Res Songs

1 The Chainsmokers

Beach House flac

The Chainsmokers. 2018. Writer: Andrew Taggart.
2 (G)I-DLE

POP/STARS flac

(G)I-DLE. 2018. Writer: Riot Music Team;Harloe.
3 Anne-Marie

Rewrite The Stars flac

Anne-Marie. 2018. Writer: Benj Pasek;Justin Paul.
4 Ariana Grande

​Thank U, Next flac

Ariana Grande. 2018. Writer: Crazy Mike;Scootie;Victoria Monét;Tayla Parx;TBHits;Ariana Grande.
5 Clean Bandit

Baby flac

Clean Bandit. 2018. Writer: Jack Patterson;Kamille;Jason Evigan;Matthew Knott;Marina;Luis Fonsi.
6 BTS

Waste It On Me flac

BTS. 2018. Writer: Steve Aoki;Jeff Halavacs;Ryan Ogren;Michael Gazzo;Nate Cyphert;Sean Foreman;RM.
7 Imagine Dragons

Bad Liar flac

Imagine Dragons. 2018. Writer: Jorgen Odegard;Daniel Platzman;Ben McKee;Wayne Sermon;Aja Volkman;Dan Reynolds.
8 Nicki Minaj

No Candle No Light flac

Nicki Minaj. 2018. Writer: Denisia “Blu June” Andrews;Kathryn Ostenberg;Brittany "Chi" Coney;Brian Lee;TJ Routon;Tushar Apte;ZAYN;Nicki Minaj.
9 Brooks

Limbo flac

Brooks. 2018.
10 BlackPink

Kiss And Make Up flac

BlackPink. 2018. Writer: Soke;Kny Factory;Billboard;Chelcee Grimes;Teddy Park;Marc Vincent;Dua Lipa.
11 Diplo

Close To Me flac

Diplo. 2018. Writer: Ellie Goulding;Savan Kotecha;Peter Svensson;Ilya;Swae Lee;Diplo.
12 Rita Ora

Velvet Rope flac

Rita Ora. 2018.
13 Fitz And The Tantrums

HandClap flac

Fitz And The Tantrums. 2017. Writer: Fitz And The Tantrums;Eric Frederic;Sam Hollander.
14 Little Mix

Woman Like Me flac

Little Mix. 2018. Writer: Nicki Minaj;Steve Mac;Ed Sheeran;Jess Glynne.
15 Billie Eilish

When The Party's Over flac

Billie Eilish. 2018. Writer: Billie Eilish;FINNEAS.
16 K-391

Mystery flac

K-391. 2018.
17 Cher Lloyd

None Of My Business flac

Cher Lloyd. 2018. Writer: ​iamBADDLUCK;Alexsej Vlasenko;Kate Morgan;Henrik Meinke;Jonas Kalisch;Jeremy Chacon.
18 Backstreet Boys

Chances flac

Backstreet Boys. 2018.
19 Lil Pump

Arms Around You flac

Lil Pump. 2018. Writer: Rio Santana;Lil Pump;Edgar Barrera;Mally Mall;Jon Fx;Skrillex;Maluma;Swae Lee;XXXTENTACION.
20 Kelly Clarkson

Never Enough flac

Kelly Clarkson. 2018. Writer: Benj Pasek;Justin Paul.

Related questions

Hot questions

Language

Popular Tags